شرایط گارانتی

مطابق کارت گارانتی محصولات خریداری شده تمام کالاهای فروخته شده دارای یکسال گارانتی تعویض و پنج سال خدمات پس از فروش میباشد.شرایط گارانتی محصولات و دستگاه های ردیاب به شرح ذیل میباشد:

  1. دستگاه ها در مقابل تماس مستقیم با آب کارایی خود را از دست می دهد، بنابراین می بایست در محلی نصب شود که از تماس مستقیم یا وارد شدن آب و مایعات رسانا به داخل دستگاه یا مغروق شدن در آب و مایعات رسانا جلوگیری شود، لذا در غیر اینصورت و درصورت تماس دستگاه با آب و مایعات رسانا توسط عوامل انسانی یا غیر انسانی، دستگاه ها از گارانتی فروشنده خارج می باشند.
  2. دستگاه ها در حرارت محیط از 60+ تا 20- درجه سانتیگراد و رطوبت محیط از 10% تا 90% بطور سالمکار خواهد کرد ولی چنانچه در مقابل شعله مستقیم و یا در معرض حرارت و رطوبت خارج از رنج ذکر شده قرار گیرد گارانتی دستگاه ها از درجه اعتبار ساقط می باشد.
  3. اصولا این دستگاه باید محلی نصب شود که از دسترس مستقیم افراد غیر مسوول و متفرقه دور باشد و تنها شخصی که توسط گلوبال استار آموزش دیده و بصورت کتبی صلاحیت او به خریدار اعلام شده است مجاز است با آن کار یا آن را تنظیم و نصب نماید. لذا مراقبت لازم برای جلوگیری از دستکاری دستگاهها توسط افراد غیر مسوول بر عهده خریدار می باشد و در آنصورت شامل گارانتی فروشنده نخواهد بود.
  4. ایجاد شوک الکتریکی، مکانیکی و ضربه در دستگاه.
  5. باز شدن پیچهای دستگاه.
  6. خرابی دستگاه بدلیل تصادف، تحت پوشش گارانتی نمی باشد.
  7. آژیر و باطری دستگاه، ریموتها و باطری آنها شامل گارانتی نمی باشد، ولی خدمات به بهترین نحو ارائه می گردد.
  8. گارانتی فقط شامل عیوب ذاتی دستگاه می باشد.
  9. جهت ارائه خدمات پس از فروش ارائه کارت گارانتی و فاکتور خرید الزامی می باشد.

استفاده از 7 روز ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد؟

اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد.

– اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 7 روز پس از دریافت کالا، به اورنگ کالای آشار اطلاع داده شود.

– لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان 7 روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.

– استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به اورنگ کالای آشار بازگردانده شود.

– برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

– این سرویس اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه اندازی، تنظیمات، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفاده‌ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) را شامل می‌شود.

– اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد.

– وجود مغایرت، باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش اورنگ کالای آشار از طریق تلفن، ایمیل یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود.

– اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.

– عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است. 

– در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته‌بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.

– در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.

استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به اورنگ کالای آشار بازگردانده شود.  برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

– اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد.

– آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش اورنگ کالای آشار از طریق تلفن، ایمیل یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود.

– لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به اورنگ کالای آشار بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.