پشتیبانی

پشتیبانی و خدمات پس از فروش

مهم ترین موضوع در فروش یک محصول ارائه خدمات پس از فروش مناسب  و مهمترین خدمات پس از فروش در تجهیـزات مخابراتی ارائــه پشتیبانـی فنی از محصولات ارائه شده می باشد. این خدمات شامل آموزش ، ارائه راهکـار ها و روش های مناسب در استفاده از تجهیزات ، تعمیرات تجهیزات در کوتاهترین زمان ممکن می باشد.آنچه بارز است انجام صفر تا صد یک پروژه توسط یک تیم حرفه ای، چه از لحاظ زمانی چه از لحاظ مالی مقرون به صرفه تر و اصولی تر می باشد و شرکت اورنگ کالا از این ویژگی منحصر به فرد برخوردار می باشد .در دنیای تکنولوژی هر روز پنجره ای جدید باز می گردد ، ارائه تجهـــــــیزات و فن آوری های روز جهان مطابق با نیاز صنایع از اهداف شرکت ما بوده و هست.
این شرکت متشکل از چهـار بخش مجـزا فنی مهندسی، بازرگانی، فروش و خدمات پس از فروش است که هر یک مستــقلاً به فعــالیت تخصـصـی در حـوزه مربـــوطه می پردازند، و با هم افزایی و ارتباط موثر، قادر به اجرای با کیفیــت انواع پــروژه­ های بــزرگ و کــوچک می باشند.
دیدگاه مشاورین مـــا به مشتـری هرگز از بعد مادی نبوده است، ارائه مشاوره های بصورت رایگان به مشتـری و بدون محدودیت و تلاش برای استمرار رابطــه کاری و ایجــاد ذهنیتی مثبت حتـــی در صورت عدم خـرید مشتری، همیشه سرلوحه کار مشاورین تیم فنی و مهندسی گلوبال استار بوده و هست.استفاده از نوین ترین روش های اجرایی و ایجاد مجموعه ای توانمند برای اجرای پروژه ها از دستاوردهای ماست. ما برآنیم تا با تلاشی برنامه ریزی شده، به عنوان یک شرکت کارآمد، با اجرای پروژه هایی با کیفیت، اعتماد و رضایت مشتریان را حاصل نماییم.